Veiem les relacions marca-persona com un procés natural, constant, en el qual els valors i accions tenen sentit si aporten valor a totes dues parts. Com passa en el camp, les marques obtenen fruits de qualitat quan són capaces de sembrar valors; de ser constants en el reg, amb productes, serveis i accions útils; i d’actuar honestament per a recollir els fruits.
Ens involucrem en projectes a llarg termini, basats en estratègia, disseny i mooooolta creativitat. Estudiem el teu projecte i ho fem nostre. Cultiu és un equip jove i multidisciplinar, capaç de reaccionar a les necessitats del moment, pensant en els resultats i escenaris futurs.
La seva experiència en creació, producció i edició de mitjans audiovisuals i digitals ho fan polivalent. Expert a adaptar-se i donar resposta a les tendències tecnològiques del moment.
No pot viure sense música, en les seves estones lliures sempre el veuràs escoltant o produint música.
La seva experiència en creació, producció i edició de mitjans audiovisuals i digitals ho fan polivalent. Expert a adaptar-se i donar resposta a les tendències tecnològiques del moment.
No pot viure sense música, en les seves estones lliures sempre el veuràs escoltant o produint música.
Amb arrels publicitàries, porta anys desenvolupant-se professionalment en màrqueting digital, e-commerce, desenvolupament de negoci i estratègia comercial.
Si li parles de cultura i art japonès tindràs conversa per a estona.
Quan es tracta d’art, conceptes, textures i formes, Lluc destaca per la seva intuïció. La seva experiència en branding i disseny conceptual ens donen la flexibilitat i originalitat necessàries per a aterrar les idees de l’equip i expressar els conceptes de manera atractiva.
L’humor és el seu senyal d’identitat.
Amb arrels publicitàries, porta anys desenvolupant-se professionalment en màrqueting digital, e-commerce, desenvolupament de negoci i estratègia comercial.
Si li parles de cultura i art japonès tindràs conversa per a estona.
Quan es tracta d’art, conceptes, textures i formes, Lluc destaca per la seva intuïció. La seva experiència en branding i disseny conceptual ens donen la flexibilitat i originalitat necessàries per a aterrar les idees de l’equip i expressar els conceptes de manera atractiva.
L’humor és el seu senyal d’identitat.