L'Ajuntament d'Ulldecona ens va encarregar crear una campanya de conscienciació sobre el civisme, amb l'objectiu de fer veure als propietaris de les mascotes, la importància de cuidar no sols als animals, sinó l'entorn i la convivència amb la població.
Els objectius de la campanya gràfica eren enfocar la conscienciació des d'un punt de vista humà, ja que en campanyes anteriors, el problema era enfocar-lo a les mascotes, quan ha de ser enfocat a les persones. Amb això ens diferenciem també dels altres ajuntaments i aconseguim fer una campanya fresca i moderna, a partir de missatges clars i contundents, amb toc d'humor i colors cridaners i contrastats. Utilitzem la paraula “civisme” per a crear el logotip de la campanya, i poder aplicar la marca per a altres campanyes destinades a la conscienciació de la població. Creem un copy desenfadat, informal, amb un toc d'humor i jocs de paraules.
Cartelleria i suports gràfics
La cartelleria conté imatges realistes que creen empatia amb la ciutadania, i es barrejen amb el toc irònic de les il·lustracions, creant un missatge per a concienciar des d'un punt de vista transgressor. A la cartelleria li acompanyen els suports gràfics creats per a estendre els missatges per tota la població d'una forma atractiva i creativa. Són uns adhesius especials per a pegar-les en el sòl, amb forma d'excrement. Aquestes, contenen les frases creades en la campanya. Busquem una repercussió a nivell del boca a boca seguint la línia humorística de tota la campanya.